Καρύδια

Καρύδια

  • Πλούσια σε ωμέγα-3 και ωμέγα-6 λιπαρά οξέα.
  • Χαμηλα σε υδατάνθρακες – οι περισσότεροι από τους οποίους αποτελούνται από φυτικές ίνες.
  • Αποτελούνται από 65% λίπος και περίπου 15% πρωτεΐνες
  • Μειωμένος κίνδυνος καρδιαγγειακών παθήσεων και Πρόληψη καρκίνου (φυτοστερόλες, γάμμα-
    τοκοφερόλη, ωμέγα-3 λιπαρά οξέα και αντιοξειδωτικές πολυφαινόλες)
  • Καλύτερη εγκεφαλική λειτουργία λόγω – πολυακόρεστων λιπαρών, των πολυφαινολών και της
    βιταμίνης Ε.

Καρύδια

4,50

Σε απόθεμα

250g

Προσθήκη στο Καλάθι
Διατροφική Επισήμανση Ανά 100 g
Ανά 100 g 2736kj/654kcal
Λιπαρά 65,21g
Εκ των οποίων κορεσμένα 6,126g
Υδατάνθρακες 13,71g
Σάκχαρα 2,61g
Εδώδιμες ίνες 6,7g
Πρωτεΐνη 15,23g
Αλάτι 0,005g

´Η μήπως ο εγκέφαλος ήθελε απλώς να μοιάζει με Καρύδι;

Αν μη τι άλλο το κατάφερε καθώς διαθέτουν και τα δύο αριστερό και δεξί ημισφαίριο και έχουν τις ίδιες εσωτερικές πτυχώσεις. Η αλήθεια είναι πως αυτός ο συσχετισμός δεν έχει αποδειχθεί ακόμη επιστημονικά, όμως καρύδι και εγκέφαλος, έχουν μερικά ακόμη κοινά (ναι, ταιριάζουν τόσο πολύ αυτά τα δύο όπως ο Κριός με τον Τοξότη) καθώς το καρύδι διαθέτει μεγάλα ποσοστά σε ωμέγα-3 λιπαρά όπως και α-λινολεϊκό οξύ τα οποία συμβάλλουν στην υγεία του … εγκεφάλου! Mindblowing? Ω ναι!

Πρόσεξε να δεις, τι τρελό έχει παιχτεί με την φύση:

Προσπάθησε να κάνεις εικόνα ένα Καρύδι και μετά σκέψου έναν εγκέφαλο.
Πόσες ομοιότητες βρίσκεις;
Πολλές μάλλον καθώς η μορφή του Καρυδιού είναι ένα έργο “φύσης”, που μιμείται ανεξήγητα την εικόνα του εγκεφάλου.

Plus Minus Check Open Menu Close Next Angle right Angle down Angle left View More Καλάθι Cart Full

Το καλάθι σου

Facebook Instagram Twitter YouTube Pinterest Pinterest Soundcloud Behance Google Plus LinkedIn Search